fbpx
Menu Menu
0product(en)
Minikar

Geen producten in de winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen informatiepagina’s.

Moet ik reserveren om te kunnen eten ?

Absoluut, het is sterk aanbevolen om een tafel te reserveren voor het diner. Vanwege de hoge vraag en om u een plek te garanderen, raden we aan om uw ...

Over hoeveel eetruimtes beschikt u ?

We hebben maar één groot restaurant: La trattoria Filomena, ons restaurant met Italiaanse keuken, is verdeeld in 2 zalen om je 2 sferen te bieden. A...

Ik wil graag een evenement organiseren met mijn bedrijf, een familiefeest of een bruiloft. Bij wie moet ik zijn ?

Voor alle reserveringen van meer dan 8 personen kunt u contact opnemen met onze commerciële afdeling. U kunt een e-mail sturen naar het volgende adre...

Kan ik in het restaurant of de brasserie komen eten of gebruikmaken van het wellnesscentrum zonder te overnachten ?

Absoluut! Al onze services en afdelingen, zoals het restaurant, de brasserie en het wellnesscentrum, zijn ook toegankelijk voor niet-verblijvende gast...

Zijn er dieren in het etablissement ?

Ja, we hebben een alpacapark op het terrein. U kunt kennismaken en interactie hebben met onze prachtige dieren tijdens speciale activiteiten die georg...

Heeft u laadpalen voor elektrische voertuigen ?

Absoluut! Wij beschikken over laadpalen voor elektrische voertuigen. De laadpalen bevinden zich op onze parkeerplaats en zijn beschikbaar tegen betali...

Is er een parkeergelegenheid en zijn er kosten aan verbonden ?

Ja, er wordt een bedrag van 3€ per verblijf in rekening gebracht voor het parkeren van elk voertuig. Deze vergoeding zorgt ervoor dat er een parkeer...

Om hoe laat moeten de kamers worden vrijgegeven ?

De uitchecktijd is 11.00 uur. Als u echter uw verblijf wilt verlengen, bieden wij een late check-out-optie tegen een toeslag van 50€, waarmee u in u...

Op welk tijdstip kunnen gasten de kamers betreden ?

Vanaf 15.00 uur kunt u inchecken en toegang krijgen tot uw kamer. Als u echter eerder wilt arriveren, bieden wij een vroeg inchecken-optie tegen een t...

Welke diensten biedt u aan ?

We bieden verschillende diensten aan om uw verblijf aangenaam te maken. Hier is een overzicht van de diensten die wij bieden: •70 comfortabele kamer...

Ik wil graag reizen met mijn hond, is dat mogelijk ?

Ja, we accepteren huisdieren in bepaalde Classic Double Kamers. Er wordt een extra toeslag van 30€ in rekening gebracht voor de extra schoonmaakkost...

Ik ben zojuist aangekomen in mijn kamer, maar deze voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat kan ik doen ?

Als de aan u toegewezen kamer niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u vóór 17:30 uur naar de receptie gaan om een kamerwissel of een upgrade aan t...