fbpx
Menu Menu
0product(en)
Minikar

Geen producten in de winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen informatiepagina’s.

Moet ik reserveren om te kunnen eten ?

Absoluut, het is sterk aanbevolen om een tafel te reserveren voor het diner. Vanwege de hoge vraag en om u een plek te garanderen, raden we aan om uw ...

Over hoeveel eetruimtes beschikt u ?

We hebben drie eetruimtes: 1.Een ontbijtzaal met een buffet waar u kunt genieten van een verscheidenheid aan warme en koude gerechten om uw dag goed t...

Ik wil graag een evenement organiseren met mijn bedrijf, een familiefeest of een bruiloft. Bij wie moet ik zijn ?

Voor alle reserveringen van meer dan 8 personen kunt u contact opnemen met onze commerciële afdeling. U kunt een e-mail sturen naar het volgende adre...

Kan ik in het restaurant of de brasserie komen eten of gebruikmaken van het wellnesscentrum zonder te overnachten ?

Absoluut! Al onze services en afdelingen, zoals het restaurant, de brasserie en het wellnesscentrum, zijn ook toegankelijk voor niet-verblijvende gast...

Zijn er dieren in het etablissement ?

Ja, we hebben een alpacapark op het terrein. U kunt kennismaken en interactie hebben met onze prachtige dieren tijdens speciale activiteiten die georg...

Heeft u laadpalen voor elektrische voertuigen ?

Absoluut! Wij beschikken over laadpalen voor elektrische voertuigen. De laadpalen bevinden zich op onze parkeerplaats en zijn beschikbaar tegen betali...

Is er een parkeergelegenheid en zijn er kosten aan verbonden ?

Ja, er wordt een bedrag van 3€ per verblijf in rekening gebracht voor het parkeren van elk voertuig. Deze vergoeding zorgt ervoor dat er een parkeer...

Om hoe laat moeten de kamers worden vrijgegeven ?

De uitchecktijd is 11.00 uur. Als u echter uw verblijf wilt verlengen, bieden wij een late check-out-optie tegen een toeslag van 50€, waarmee u in u...

Op welk tijdstip kunnen gasten de kamers betreden ?

Vanaf 15.00 uur kunt u inchecken en toegang krijgen tot uw kamer. Als u echter eerder wilt arriveren, bieden wij een vroeg inchecken-optie tegen een t...

Welke diensten biedt u aan ?

We bieden verschillende diensten aan om uw verblijf aangenaam te maken. Hier is een overzicht van de diensten die wij bieden: •70 comfortabele kamer...

Ik wil graag reizen met mijn hond, is dat mogelijk ?

Ja, we accepteren huisdieren in bepaalde Classic Double Kamers. Er wordt een extra toeslag van 30€ in rekening gebracht voor de extra schoonmaakkost...

Ik ben zojuist aangekomen in mijn kamer, maar deze voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat kan ik doen ?

Als de aan u toegewezen kamer niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u vóór 17:30 uur naar de receptie gaan om een kamerwissel of een upgrade aan t...