Absoluut, het is sterk aanbevolen om een tafel te reserveren voor het diner. Vanwege de hoge vraag en om u een plek te garanderen, raden we aan om uw ...
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen informatiepagina’s.
We hebben drie eetruimtes: 1.Een ontbijtzaal met een buffet waar u kunt genieten van een verscheidenheid aan warme en koude gerechten om uw dag goed t...
Voor alle reserveringen van meer dan 8 personen kunt u contact opnemen met onze commerciële afdeling. U kunt een e-mail sturen naar het volgende adre...
Absoluut! Al onze services en afdelingen, zoals het restaurant, de brasserie en het wellnesscentrum, zijn ook toegankelijk voor niet-verblijvende gast...
Ja, we hebben een alpacapark op het terrein. U kunt kennismaken en interactie hebben met onze prachtige dieren tijdens speciale activiteiten die georg...
Absoluut! Wij beschikken over laadpalen voor elektrische voertuigen. De laadpalen bevinden zich op onze parkeerplaats en zijn beschikbaar tegen betali...
Ja, er wordt een bedrag van 3€ per verblijf in rekening gebracht voor het parkeren van elk voertuig. Deze vergoeding zorgt ervoor dat er een parkeer...
De uitchecktijd is 11.00 uur. Als u echter uw verblijf wilt verlengen, bieden wij een late check-out-optie tegen een toeslag van 50€, waarmee u in u...
Vanaf 15.00 uur kunt u inchecken en toegang krijgen tot uw kamer. Als u echter eerder wilt arriveren, bieden wij een vroeg inchecken-optie tegen een t...
We bieden verschillende diensten aan om uw verblijf aangenaam te maken. Hier is een overzicht van de diensten die wij bieden: •70 comfortabele kamer...
Ja, we accepteren huisdieren in bepaalde Classic Double Kamers. Er wordt een extra toeslag van 30€ in rekening gebracht voor de extra schoonmaakkost...
Als de aan u toegewezen kamer niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u vóór 17:30 uur naar de receptie gaan om een kamerwissel of een upgrade aan t...